donderdag 1 juli 2010

Ibood is Ibroodnodig aan verbetering toe

Sorry voor die slechte grap! Maar er zit wel een kern van waarheid in. Ibood is de website van het jaar 2009 en hoe ze die reputatie opgebouwd hebben is mij een raadsel. Van de 4 producten die ik er besteld heb moest ik er 3 weer terug sturen omdat ze defect bij me aankwamen. En de vierde kwam pas 2 weken na de afgesproken lever datum. In alle gevallen was de behulpzaamheid van het personeel ver beneden pijl. Ik ga morgen dus mijn Braun Bodycruzer terugsturen en kan dan waarschijnlijk weer 2 weken wachten voor ik een werkende versie thuisgestuurd krijg. Er zijn ook nog een paar kussens onderweg, maar mijn geluk kennende zal daar wel een gat in zitten of zo.

Het product forum is ook niet veel beter. Elke opmerking die ook maar enigszins negatief is word meteen door de moderators de grond in geboord. En nu hebben ze zelfs "experts" op het forum die je precies kunnen vertellen waarom je de dag aanbieding wel niet moet kopen.

Het gekke is echter dat ik zelfs na al deze toestand nog steeds dagelijks om 12 uur even kijk wat de nieuwe aanbieding is. Een universele afstandsbediening voor € 1,95?
Tja... Kan handig zijn of niet?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten