woensdag 7 juli 2010

I'm in control!

Soms zijn er van die dagen dat ik gewoon geen woord op papier kan zetten, of het beeldscherm whatever. Gelukkig komt er altijd wel iets om de hoek zetten die me aan het typen zet, zo kwam ik er eergisteren achter dat mijn oude PC controller het opgegeven had. Het was zo'n 10 euro ding van de Media Markt dus dat zat er aan te komen natuurlijk. Ik had dus de keuze om een nieuwe controller op te halen maar sinds ik Monster Hunter Tri speel ben ik helemaal verliefd op Nintendo's Classic Controller Pro. Dit is zo'n beetje de beste controller die ik ooit in mijn handen gehad heb. Dus het liefste zou ik ook deze controller gebruiken. Na letterlijk 5 seconden googelen vond ik een Nederlandse webwinkel die de "Mayflash Wii Classic Controller to USB Adapter" verkocht. En voor een tientje kon ik die niet laten liggen. Toen hij vandaag op mijn deurmat viel kwam ik er echter al snel achter dat Windows 7 niet graag samen wil werken mijn dat ding. Nou ja, MIJN Windows 7 blijkbaar want wat ik ook probeerde ik kreeg hem niet aan de praat. Ik heb letterlijk alles geprobeerd, mijn USB drivers updaten, elke mogelijke usb aansluiting geprobeerd, de drivers van de adapter van de website downloaden, de problemen met Windows 7 handleiding doorgelezen ALLES en niets hielp. Toen ik uiteindelijk al met de gedachte zat dat ding terug te sturen heb ik nog 1 keer geprobeerd om van voor af aan te beginnen en wonder boven wonder, het werkte! Ik weet niet wat het was, maar zolang de gremlins in mijn computer besluiten mee te werken hoor je mij niet klagen. Normaal gesproken is Windows 7 helemaal de bom als het op installeren van drivers aan komt. Zal wel komen omdat dit een Chinees product is. Niet dat ik iets tegen China heb natuurlijk.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten