vrijdag 2 juli 2010

WK Mania












Wow... Wat een prestatie. En dan heb ik het niet over het inmaken van Braziliƫ, dat is uiteraard GEWELDIG! Ik heb het over ons Nederlanders. Binnen no time lag Twitter er uit en had ik geen bereik meer. Het is natuurlijk goed te begrijpen, niet veel mensen hadden verwacht dat we een legendarisch team zoals Braziliƫ er uit zouden werken en al helemaal niet na de slechte eerste helft. Maar dat deden we mooi en die nare agressieve schreeuwlelijken hebben flink wat uit te leggen als ze terug komen.

Helaas heb ik zelf weinig van het feest mee kunnen krijgen. Ik kon meteen mijn blouse aantrekken en aan het werk gaan. Dus het grootste gedeelte van de WK Mania is aan mij voorbij gegaan maar ik denk dat ik daar in de komende weken nog genoeg mee te maken krijg.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten