woensdag 30 juni 2010

Soms ben ik een zware idioot

Gisteren kwam ik tot de nare conclusie dat mijn auto niet wilde starten. Ik kreeg al snel het gevoel dat de accu problemen veroorzaakte. Normaal als ik mijn lichten aan heb en de deur open heb staan hoor ik een opgewekt geluidje dat me waarschuwt dat dit stroom gaat kosten. Erg handig. Ditmaal klonk het geluidje niet opgewekt, het klonk ziek en moe. Een *pong pong pong* in plaats van een *ping ping ping*

We hebben echter een acculader in de schuur staan. Dat ding is een beetje onduidelijk maar zo veel mogelijkheden heb je niet toch? Na 30 minuten merkte ik echter nog geen verandering. De accu werkte nog steeds niet. Na nog eens alle kabels nagekeken te hebben en nogmaals 30 minuten gewacht te hebben was er nog geen verschil. Had ik dan toch de kabels verkeerd er op gezet? Nee! Idioot als ik ben had ik de stekker in het verkeerde stopcontact gestopt (die moet je in de schuur ook nog aanzetten) En een accu laden zonder stroom werkt natuurlijk niet. Afijn een laatste 30 minuten later werkte mijn autootje eindelijk weer! Kan ik gelukkig weer met 39 graden in een auto zonder airco zitten.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten