dinsdag 26 april 2011

It only does nothing

Dus... Het Playstation Netwerk ligt nog steeds offline. Hoe Sony het voor elkaar heeft gekregen om een stel script kiddies roet in het eten te laten gooien is mij een raadsel. Maar het resultaat is dat heel PSN offline ligt en Sony momenteel bezig is om het geheel van de grond af aan weer op te bouwen.

Wat op zijn beurt weer betekend dat de hackers op volle toeren draaien, nu de aandacht van Sony ergens anders ligt.

Sony's Playstation Network is in tegenstelling tot die van Microsoft altijd gratis geweest. Maar ik denk dat dit in de toekomst wel eens kan gaan veranderen. Het zal me niets verbazen als Sony binnenkort geld gaat vragen voor de online functies  van de PS3. (En dan heb ik het niet over dat bespottelijke PS+ abonnement)
Time will tell! Het scheelt dat ik momenteel toch te druk bezig ben om online te gamen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten