vrijdag 22 april 2011

Drie ongerelateerde dingen

- PSN ligt er blijkbaar weer eens uit. Meteen gaan mensen vingers wijzen en krijgt Sony weer flink wat geklaag over zich heen. Ook niet zo slim aangezien Portal 2 uit is en iedereen en zijn moeder deze blijkbaar in co-op wil spelen.

- Ik kreeg gisteren een brief van de belastingdienst, blijkbaar kon ik nog geld van 2009 terug krijgen. Wonderlijk aangezien je normaal gesproken alleen wat te horen krijgt als je nog geld moet betalen. Het is geen groot bedrag, maar hey! Free money! Wie slaat dat nu af?

-Terwijl iedereen dus Portal 2 speelt (of boze brieven naar Sony aan het schrijven is) speel ik momenteel Ar Tonelico Qoga en de game heeft nogal wat fouten. Het verhaal en de personages zijn ontzettend voorspelbaar en de game zelf heeft nogal wat bugs. Toch is het wel geinig om te spelen al is de game wel een timesink. Ik ben inmiddels een goede 10 uur bezig, maar heb het gevoel dat ik niet echt veel vooruitgang boek. Puur omdat er zo veel dingen te doen zijn die me uit de verhaallijn halen. Maar voorlopig stilt het mijn RPG honger wel. Hopelijk komt Tales of Graces binnenkort uit, het is namelijk akelig stil rond de game de laatste tijd.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten