woensdag 20 april 2011

Portal 2

Dus, tenzij je onder een steen geleefd hebt de afgelopen week, zal het je niet ontgaan zijn dat Portal 2 uitgebracht is.
Portal was dankzij de geweldige combinatie van puzzels en humor een enorme hit en de fans zaten dus ook jaren te wachten op een echt vervolg. Dat hebben ze gekregen in de vorm van Portal 2 en het hele internet staat momenteel stil omdat iedereen de game wil uitspelen (en het liefst zonder gespoiled te worden)

Maar het gekke is... de game interesseert me niet echt. Daarmee bedoel ik niet dat het een slechte game is, van wat ik er tot nu toe van gezien heb is het alles wat de fans wilden en meer. Maar vergeleken bij de meeste mensen is mijn interesse matig op zijn best. Ik wacht dus gewoon een tijdje voor ik de game ga spelen. Waarschijnlijk betekend dit wel dat de game grotendeels voor mij gespoiled gaat worden, maar meh, I'll live.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten