woensdag 13 april 2011

Ik ben geen Adele fan, maar....

Ik beschouw mezelf niet echt als een Adele fan. Maar dat zal waarschijnlijk wel komen omdat haar muziek grijs gedraaid wordt hier. Maar de laatste tijd hoor ik een Nederlandse cover van haar nummer Rolling in the Deep en wow... Over afgrijselijk gesproken.
Joost Marsman, bekend geworden bij de band Is ook Schitterend heeft namelijk besloten zijn eigen versie van het nummer uit te brengen. Een walgelijk, clichématig liedje dat geen druppel originaliteit bevat. Het hele nummer voelt alsof hij het op een vrije middag in elkaar gedraaid heeft.

Zoals ik al zei ben ik geen Adele van, maar waarschijnlijk is het idee dat iemand snel even een liedje van iemand anders jat, zijn eigen slappe tekstje er in zet en daar bakken geld mee verdient, iets wat me tegenstaat. Zo moeilijk is dat namelijk niet! Hier zelfs ik kan het!

"Ik zing nu snel een liedje.
Jatte een melodietje
Verdien nu bakken geld.
Over de rug, van Adele"

Zijn er nog zangers in de buurt? Nemen we het op en delen we de winst.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten