dinsdag 5 april 2011

Drie ongerelateerde dingen

Waarschuwing! De volgende drie dingen zijn zo ontzettend ongerelateerd dat je hersenen het waarschijnlijk niet aankunnen.

- Blijkbaar hadden sommige mensen niet door dat ik een 1 April grap met de site uitgehaald had. Kom op mensen! Niemand met gezond verstand zou opzettelijk zo'n afgrijselijke site ontwerpen :P

- Er dient zich een drukke tijd aan, Weekend weg, trouwerij, toetsweek etc. Updates kunnen dus een beetje traag zijn (zijn ze toch altijd har, har, har)

- De 3DS is freaking awesome! Ik heb hem nu een paar dagen en het 3D effect is geweldig. Wat ook leuk is zijn de extra dingen die ze erbij hebben, de AR games etc. Maar wat nog wel het leukste is, is de stappenteller die er ingebouwd zit. Door je 3DS bij je te dragen in slaapstand wissel je gegevens uit met andere 3DS gebruikers en zo verdien je extra dingen. Ook meet de 3DS hoeveel stappen je gezet hebt en ook daar beloont hij je voor. Typisch Nintendo om een handheld uit te vinden de me aanspoort om meer te bewegen. Dus in het beste geval kom ik andere gebruikers tegen en in het ergste geval krijg ik daadwerkelijke beweging. (Al ben ik wel van mening dat Nintendo een betere naam hiervoor had kunnen kiezen. Pedometer is zo gemakkelijk belachelijk te maken door kleine kinderen zoals mijzelf.)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten