vrijdag 21 mei 2010

Backloggery blues


Ik gebruik al een tijdje de website Backloggery om mijn gamesverzameling bij te houden. Een leuke extraatje is dat je ook allerlei stats te zien krijgt. Blijkbaar nemen sommige mensen dit extreem serieus. Ik had geen idee dat een simpel overzichtje zoals dit zo'n SERIOUS BUSINESS! was, een mede gebruiker dacht er toch anders over. Om zijn privacy te beschermen noem ik hem maar Billy.

Billy kwam er blijkbaar achter dat ik bij sommige games de "null" optie aangevinkt had. Dit betekend dat ze niet meetellen in mijn stats. Dat kan natuurlijk niet! Ik kreeg dus een mailtje in krom Engels waarin Billy mij met mijn fraude confronteerde, gepaard met een flink aantal scheldwoorden. Beleefde vriendelijke kerel die ik ben besloot ik Billy netjes terug te mailen.

-------------------------------------------------------------------------------------
Dear Billy,

It seems I have seriously upset you! I'm sorry and I think I owe you an explanation.
You see there are three reasons why certain games in my list are marked as null.

1 Certain games are broken and thus cannot be finished.
2 I've lost a bunch of games over the years and that means I cannot finish them.
3 By doing this my stats are higher than yours, and that really REALLY gets your knickers in a knot doesn't it?


Cheers,
Mulder
-------------------------------------------------------------------------------------

In een nogal kinderachtige zet van Billy heb ik nog steeds geen antwoord terug gekregen. Maar zodra ik iets van onze vriend hoor laat ik het weten.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten