zondag 23 mei 2010

Dexter Season 4


Yea.... Ik loop een tijdje achter op de meesten van jullie hier. Maar ik heb zojuist de laatste aflevering van Dexter gezien. Damn! Ik moet eerlijk toegeven, seizoen 2 en 3 waren minder maar seizoen 4 maakte veel goed. Oh en mensen die nog langzamer zijn dan mij SPOILERS!

Het probleem met seizoen 2 en 3 en zelfs een gedeelte van 1 was dat het redelijk voorspelbaar was. Ik kon grotendeels voorspellen wat er ging gebeuren en op een paar twists na waren er weinig momenten die mijn mond wijd open lieten zakken. Begrijp me niet verkeerd! Het was top vermaak en een van de betere series die ik in de afgelopen jaren heb gezien, maar ik miste toch wel die ene scene die me met stomheid geslagen achter zou laten.

En toen kwam seizoen 4 langs...
Iedereen die aflevering 12 al gezien heeft weet waar ik het over heb en ik weet zeker dat ook iedereen zijn eigen mening over het geheel heeft. Ik haatte Rita, ik vond haar een verschrikkelijk vervelend personage, maar ik begreep hoe belangrijk ze wel niet was en haar te laten sterven, iets wat ik meerdere malen tijdens de serie gewenst heb, is een briljante zet geweest die voor een geweldig vijfde seizoen gaat zorgen! Ben benieuwd hoe Dexter het nu zonder zijn "light passenger" moet gaan redden. Kan niet wachten om meteen met seizoen 5 te beginn.....

Aww crap! Ik moet vanaf nu wachten zoals de rest van jullie of niet?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten