dinsdag 7 juni 2011

E3: Microsoft

De E3 is weer in volle gang dus laten we maar meteen beginnen met de pers conference van Microsoft.
De E3 mogen starten is altijd een grote eer. Je bevind je in de ideale positie omdat je de kans hebt om de eerste indruk te maken. Als je als bedrijf dus meteen met flink wat toffe titels aan komt zetten blaas je het publiek weg en ben jij degene waar iedereen de rest van het jaar over praat.

Waarom, WAAROM kom je dan alleen met die Kinect rommel aanzetten Microsoft? De hele conference was niets anders dan Kinect dit, Kinect dat. Ik begrijp heus wel dat het allemaal flink wat geld gekost heeft en Microsoft wil dit uiteraard terugverdienen. Maar de manier waarop Microsoft dit doet komt erg geforceerd over. Alsof ze die Kinect letterlijk door je strot willen drukken. Microsoft, ik speel games om te ontspannen. Als ik na een dag school of werk even wil ontspannen heb ik geen zin om als een idioot voor mijn televisie te staan wapperen. Ik heb daar niet eens de ruimte voor!

Verder hadden ze helemaal NIETS dat ook maar enigzins interessant was. De enigste titels die niet voor Kinect gemaakt zijn waren.... Halo 1 remake en Halo 4..... Yea, laat dat even op je inwerken. Dit krijg je als Microsoft origineel moet zijn.

Sorry Microsoft maar voorlopig staan jullie helemaal onderaan en de E3 is nog maar net begonnen! Eigenlijk ook een prestatie op zich.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten