donderdag 24 februari 2011

30 Days of Gaming Day Six

The bathroom game


Naar de WC gaan is een moment rust voor je zelf. Even fijn ontspannen terwijl je je behoefte doet. Sommige mensen vinden het fijn om een tijdschrift te lezen, anderen luisteren liever muziek. Ikzelf? Ik speel Tetris.

Tetris is een revolutionaire game, erg simpel maar ontzettend verslavend en ideaal om even 5 minuten te spelen. Er zijn inmiddels ontelbaar veel versies uitgebracht, maar mijn voorkeur gaat uit naar Tetris DS. Niet alleen is het de beste versie die op dit moment beschikbaar is, de game zit ook propvol met retro elementen. Er was een tijd dat ik mijn game voortdurend opsloeg en dus verder bleef spelen. Maar na een tijdje stond de line teller vast op 999 en mijn score kwam ook niet meer hoger dan 99,999,999. De lol was daar dus na een tijdje ook wel weer vanaf. (en het begon nogal eng te worden)
Dus nu speel ik gewoon elke keer een nieuwe game en kijk ik hoe hoog ik mijn score in een tijdspan van ongeveer 5 minuten kan krijgen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten