dinsdag 15 februari 2011

30 Days of Gaming Day Five

The waiting game


In Europa leven is niet altijd even gemakkelijk. Het gebeurd namelijk veel te vaak dat sommige games hier pas maanden en soms zelfs jaren na hun Amerikaanse/Japanse release uitkomen. Een game waar ik voor mijn gevoel eindeloos op heb zitten wachten is Tales of Vesperia.

Tales of Vesperia is in 2008 in Japan en Amerika uitgebracht, wij Europeanen moesten tot halverwege 2009 wachten. Iets waar ik me destijds mateloos aan heb lopen ergeren, aangezien ik best weer eens zin had in een goede J-RPG. Gelukkig hebben we de game uiteindelijk toch nog in Europa gekregen.Vlak voor de aankondiging van de PS3 versie, met meer personages, content en verbeteringen...
Gelukkig lijkt het er op dat Namco Bandai zijn lesje geleerd heeft en is er een tijdje geleden aangekondigd dat Tales of Graces F in Amerika uitkomt (en aangezien de PS3 regiovrij is hoef ik dit keer geen jaar te wachten)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten