dinsdag 11 januari 2011

3DS

De 3DS komt er aan, nog een paar maandjes wachten en dan kunnen we handheld gamen in 3D, zonder zo'n raar brilletje op te hebben. Zelf kan ik er niet op wachten, dat ding is qua specs bijna beter dan de WII en er komen enkele grote titels aan waar ik al jaren op zit te wachten. (Een nieuwe Megaman Legends en Kid Icarus game)

Helaas hebben we de laatste tijd ook wat minder leuke nieuwtjes te horen gekregen. Zo gaat de batterij blijkbaar maar 3/5 uur mee, niet dat ik daar echt mee zit aangezien ik toch nooit langer dan 3 uur achtereen game. Maar nu blijkt dat de games niet regiovrij zijn, met als gevolg dat wij Europeanen waarschijnlijk maanden/jaren/eeuwig kunnen wachten tot de games hier eens uitkomen. Maar hopelijk kan dit probleem opgelost worden door middel van freeloaders/flashcards.
Tenslotte krijgt de rest van de wereld slechts 2.5 miljoen handhelds bij de release, dus gaat het waarschijnlijk vechten worden om er een te bemachtigen.

Maar al deze dingen maken mijn enthousiasme er niet minder op. Dit gaat zonder twijfel net zo'n succes worden als de Gameboy en DS.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten