donderdag 28 oktober 2010

A tale of 3 Playstations

Vandaag besloot ik om mijn oude DS Lite in te ruilen en zo flink wat korting op een DSIXL te krijgen. Eenmaal in mijn vaste gamestore aangekomen zag ik dat ze ook wat Playstation 1 games in de aanbieding hadden. drie games voor tien euro. Het werd echter nog leuker toen ik op de site zag dat ze een aanbieding hadden, een Playstation 1 met drie spellen naar keuze voor 9.50. Blijken dat dus dezelfde spellen te zijn als bij de eerdere aanbieding. Ik greep dus negen spellen die interessant genoeg waren uit de bak en vertelde de gast achter de balie met een grijns op mijn gezicht dat ik er ook 3 playstations bij wilde hebben.

Dus vervolgens liep ik de winkel uit met 9 playstation games, 3 playstations en een gloednieuwe DSIXL. Nu wachten tot Shantae: Risky's Revenge eindelijk eens uitkomt hier en dan kan ik het hele zooitje in Maart weer inruilen voor een DS3D.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten