woensdag 20 oktober 2010

Oh Oh Oh.... Oh Oh Cherso

Ik moet het er toch echt even over hebben. Oh Oh Cherso. Je weet wel de Nederlandse rip-off van het even verschrikkelijke Jersey Shore. Voor mensen die niet weten waar het over gaat een korte uitleg:
Oh Oh Cherso gaat over een stel hersendode idioten die op vakantie zijn in Griekenland en daar flink los gaan en zichzelf en Nederland voor schut zetten.

Blijkbaar is het een enorm succes en de "acteurs" zijn dus ook al flink bezig om hun succes zo veel mogelijk uit te melken voordat ze aan de kant geschoven worden voor de andere hype.

Ik weet dat ik ontzettend bitter en cynisch klink over het "programma" maar ik vind het dan ook 10 keer niets.
Dit gedrag moet je niet stimuleren, dit is kansloos en mateloos triest. Nu weet ik dat veel mensen juist naar Oh Oh Cherso kijken om te kunnen lachen om deze trieste idioten, maar ondertussen zorgen ze er wel voor dat ze door kunnen gaan met dit gedrag. Als het nu een satire programma was en dit gewoon typetjes waren zou het nog te doen zijn geweest. En diep van binnen hoop ik ook dat dit het geval is, want ik voel de hersencellen afsterven als ik met Oh Oh Cherso in contact kom.

"Kijk het dan niet!" Hoor ik sommige van jullie al zeggen. En dat doe ik doelbewust ook niet, maar helaas heb ik geen invloed op de duizenden tweets die ik doorgestuurd krijg, de overvloed aan filmpjes die gepost worden, mensen die deze bagger quoten op verschillende forums en de trieste kinderen die hier over straat lopen en "Jij daar, heb jij een masker op? Oh nee het is je kankerkop!" zitten te schreeuwen. Ik kan me natuurlijk helemaal van de buitenwereld afsluiten en wachten tot dit voorbij is, maar Oh Oh Cherso is die moeite niet waard. Deze rommel verdwijnt (hopelijk) vanzelf weer van de buis. Tot die tijd moet ik mijn irritatie maar op het internet afreageren.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten