zaterdag 23 oktober 2010

Bravo Wayforward


Ok ik moet toegeven dit is stijl. Ik stuur een lullig plaatje naar de mensen van Wayforward waarin ik mijn ongenoegen toon over het feit dat Shantae: Risky's Revenge nog steeds niet in Europa uitgebracht is en wat doen ze? Ze uploaden het naar hun fanart pagina en sturen nog een persoonlijk berichtje terug waarin ze me netjes vertellen dat ze nu nog niets kunnen zeggen, maar we zeer snel wat te horen krijgen.

Wayforward is sowieso prima bezig als het op hun fanbase aankomt. Zo hebben ze een tijdje geleden een "Let's play" van de eerste Shantae game doorgelinkt op hun website en dat terwijl de meeste uitgevers een enorme hekel hebben aan Let's plays om hurr durr copyright redenen. Ook zijn ze redelijk aanspreekbaar en reageren ze met grote regelmaat op Twitter berichtjes. Dat zal wel een van de voordelen van een klein bedrijf zijn. Als die game nu ook nog eens uitgebracht wordt hier ben ik helemaal tevreden over ze.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten