zaterdag 7 augustus 2010

PS triple baby!

Wie mijn Twitter volgt weet dat ik een flinke stapel games had liggen die ik in wou ruilen voor korting op een Playstation 3. Vandaag dus even naar Enschede gegaan en de boel bij Gameshop Twente om de deur gegooid. All in all kreeg ik zo'n 106 euro voor alles. Behalve de Gamecube spellen. Die idioten wouden niet meer dan 1,50 per spel neerleggen. Sorry maar voor titels zoals Soul Calibur II, die ze daar voor 30 euro verkopen verwacht ik wel wat meer centen. Die heb ik dus ook niet ingeruild. Maar voor dit alles kreeg ik wel flinke korting op:
- Een Playstation 3 120 gig
- Disgaea 3
- Cross Edge
- Infamous

In totaal was ik slechts een kleine 200 euro kwijt.
Verder heb ik goedkoop een tweede controller op 1dayfly besteld en is voor een tientje is Metal Gear Solid 4 ook onderweg.

Dan heb ik nog Trinity Universe, 3d Dot Game Heroes, Little Big planet en een hele lading andere games op de wachtlijst staan. De komende dagen zit ik wel goed dus.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten