woensdag 4 augustus 2010

Ik haat mijn Iphone

Ok... Haat is een sterk woord. Maar ik er is één probleem waar ik me enorm aan erger. Mijn Iphone die plotseling besluit om een app af te sluiten. Het is me de afgelopen dagen steeds vaker overkomen. Ben ik net lekker op gang in Monkey Island 2 knalt mijn Iphone me opeens weer terug naar het hoofdmenu en ben ik al mijn voortgang kwijt. En die autosave functie? Uiteraard werkt die niet in dit soort situaties. En voor de vierde keer alle ingrediënten voor Largo's voodoo pop op moeten zoeken is nu niet bepaald leuk. Dit probleem beperkt zich echter niet alleen tot Monkey Island 2. Zo'n beetje al mijn vaak gebruikte applicaties hebben er last van. Behalve Twitter gelukkig! Maar die applicatie besluit niet langer op te starten na de nieuwste update uitgevoerd te hebben....
Ik hoop dat deze problemen opgelost zijn met de Iphone 4g maar die schijnt nogal zijn eigen problemen te hebben.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten