vrijdag 13 augustus 2010

3D Dot Game Heroes

Ik heb nog maar 2 uur gespeeld, net de eerste kerker gehaald en heb nu al een probleem.
WELK PERSONAGE MOET IK GEBRUIKEN?!?
3D Dot Game Heroes is een hommage aan de 2D Zelda games, wat op zich al geniaal is als je er over nadenkt. Een 3D game die speelt als een 2D Zelda? Mind boggling! Maar goed, mijn probleem. Je hebt de mogelijkheid om je eigen personage te maken, maar dit is een behoorlijk karwei. Gelukkig zijn er duizenden mensen met meer vrije tijd dan mij op het Internet en met de mogelijkheid om je creaties te delen heb je dus keuze genoeg. Maar ga ik nu als Shantaea spelen of kies ik toch voor Ryu uit Breath of Fire? Misschien maak ik de Zelda hommage compleet en speel ik gewoon als Link of kies ik voor de goddamn BATMAN!? Maar voor ik me hier verder in ga verdiepen wil ik eerst die dash circuit minigame halen... En serieus! SCREW die minigame!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten