woensdag 11 augustus 2010

Best ending ever!


Wees nu eerlijk? Dit is toch het beste eindscherm voor een game ooit?
"I'm give up your appellation's technical monkey"
Ik heb Gradius 3 inmiddels wel honderd keer uitgespeeld maar tot op de dag van vandaag weet ik nog steeds niet of de game me nu een compliment geeft of keihard in de zeik neemt. Sterker nog ik weet niet eens wat ze bedoelen! Laten we het Google Translate vragen!
"Ik ben doen van uw appellation de technische aap"
Ok... Daar worden we dus ook niets wijzer van. Babelfish misschien?
"I' m geeft uw appellation' op; s technische aap"
Nope nog steeds niets. Volgens mij probeert de game dit te zeggen:
"I give up. Your appellation is Technical Monkey"
Wat min of meer vertaalt naar:
"Ik geef het op. Je titel is technische aap"
En helaas weet ik nu nog steeds niet of de game me nu in de zeik neemt of niet...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten