donderdag 3 maart 2011

Drie ongerelateerde dingen

1. Gisteren besloten niet te stemmen. Niet omdat die rare www.stemniet.nl site me overgehaald heeft, maar omdat ik simpelweg geen partij heb kunnen vinden waar ik op vertrouw/achter sta. Ik ben van mening dat stemmen erg nuttig is en we moeten het ook blijven doen, maar dan wil ik wel op een partij stemmen waar ik 100% achter sta. Ik wil niet stemmen, omdat ik moet stemmen. Er zijn dan mensen die beweren dat ik nu niet mag klagen over de politiek, dus om die een plezier te doen zal ik dat ook niet doen. (Blijft nog genoeg over)

2. Mijn site loopt een beetje achter momenteel. Binnenkort moet ik toch maar eens gebruik gaan maken van tags etc. Zodat bepaalde vaste items gemakkelijker terug te vinden zijn en als ik dan toch bezig ben moet ik mijn facebook profiel ook maar eens koppelen aan www.iwfs.nl

3. Blijkbaar krijg ik geen rode cent terug van de belasting. Ondanks de dikke 800 euro die ik betaald heb. Jammer, had graag een extraatje gezien, zodat ik mijn nieuwe laptop kan afbetalen. Binnenkort ga ik als nog even lang het belasting bureau, misschien dat ze me dan in ieder geval uit kunnen leggen waarom ik achter het financiƫle net vis.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten