woensdag 17 november 2010

drie ongerelateerde dingen

1 De kant en klare sandwiches van de Albert Hein zijn de meest ranzige dingen die ik in een lange tijd gegeten heb. Brood met ei en bacon. Hoe krijg je het voor elkaar om dat te verprutsen? Het is dat ik moest rennen om de trein te halen anders had ik lekker een broodje döner kunnen eten. Dit plakkerige brood met zure ei en plastic bacon was niet bepaald een goed alternatief.

2 Onze cijfers voor Indesign en Illustrator laten nog even op zich wachten. Dit omdat de Mac van de desbetreffende leerkracht gecrasht is. Ik dacht dat die Mac's vrijwel onverwoestbaar waren en nooit vastliepen of crashen? Wat is dit voor onzin Mac gebruikers?

3 Waarom vind ik nog steeds geen informatie over "Scott Pilgrim vs the World" Cinestar? Die film gaat volgende week in première maar het blijft akelig stil op de website. Een hilarisch slechte horrorfilm over Sinterklaas krijgt wel de volle aandacht terwijl een van de beste coming of age films ooit vergeten wordt?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten