dinsdag 15 juni 2010

E3 Monday Recap

De Electronic Entertainment Expo is in volle gang. Maandag hebben we achter de rug en Microsoft, EA en Ubisoft hebben de kans gehad om de show te openen! Natuurlijk ging dit gepaard met flink wat audiovisueel geweld. En awesome nieuwe games..... Toch?

Microsoft stelde simpelweg zwaar teleur. Een kleinere 360 met ingebouwde WI-FI? Leuk maar mijn oude X-doos werkt nog prima. Heel veel Project Natal Dat nu dus Kinect heet, maar dat boeit me ook weinig.
Het idee is leuk maar als ik na een dag hard werken wil ontspannen met een beetje gamen, wil ik niet als een idioot voor mijn tv lopen te zwaaien. Maar voor ons? De echte gamers? Weinig.

EA had flink wat games, maar op Bulletstorm na vond ik het maar weinig aan. Een nieuwe Need for Speed? Gaap, het verbaast me dat die franchise nog steeds bestaat. Meer Crysis? Gaap, daar hebben we al zo veel van gezien. Een nieuwe Star Wars MMORPG? Gaap, Dit is nu al zo vaak mislukt.
Weinig dus. Maar dat zal dan ook wel komen omdat ik niet bij de doelgroep hoor.

Ubisoft had ook weinig nieuws. Behalve een nieuwe 2D Rayman game. Met zeer waarschijnlijk Co-op en zonder die afgrijselijke konijnen! Kijk dat vind ik dan wel weer interessant.

Vandaag zijn Nintendo en Sony aan de beurt. Nu maar hopen dat deze 2 me meer weten te boeien.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten