dinsdag 20 september 2011

Drie ongerelateerde dingen

Ongerelateerd ding 1:
Ik ben op een koolhydratenarm dieet. En eet dus tussen de middag voornamelijk eieren. Geen probleem tot je opeens een ei met een dood kuiken er in voorgeschoteld krijgt. Enorm ranzig, maar blijkbaar is het een delicatesse in sommige landen. Nu zit ik in de rare mindset dat elk ei een potentieel gevaar is en breek dus heel voorzichtig de eieren open, hopend dat ik niet gegroet word door rood bloedend eiwit.

Ongerelateerd ding 2:
Xenoblade Chronicles uitgespeeld! Ok, niet helemaal uitgespeeld aangezien ik zeker nog een dikke 100 uur aan sidequests te gaan heb, of en wanneer ik dat allemaal ga doen is nog maar de vraag.

Ongerelateerd ding 3:
Really Saxion? Is het nu echt zo moeilijk om een rooster voor ons in te plannen dat niet uit minimaal 3 uur aan tussenuren per week bestaat? Ik heb nuttigere dingen te doen dan eindeloos op jullie hoorcolleges wachten.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten