woensdag 31 augustus 2011

De duistere waarheid achter de Honig familie

Als je te lang dezelfde baan hebt ga je op de meest idiote dingen letten. Dag in dag uit sta ik namelijk met dezelfde producten in de handen en de enigste manier om te zorgen dat ik niet volledig doordraai is om mijn gedachten af te leiden door domme verhaaltjes te verzinnen bij de foto's op de verpakkingen. Neem nu de Honig producten.
Ok, waarom kijkt die meid zo verschrikkelijk eng naar die man? Het lijkt net of ze onder te tafel een mes tegen zijn kruis gedrukt heeft en hatelijk door haar tanden heen vraagt: "LEKKER OF NIET?!" De man kan alleen maar zenuwachtig lachen en proberen om te doen alsof het eten smaakt. En ze eten niet eens lasagne! Ze eten een of andere rijst prut met sla. gek genoeg wordt deze foto op elk Honig maaltijd product gebruikt.

Maar dan heb je de Honig soepen.
Hier lijkt het weer alsof de man de eindeloze bedreigingen en het ranzige eten van zijn vrouw zat is en eens flink van zich af gemept heeft. Nu zit de vrouw zenuwachtig te "genieten" van een bord soep terwijl de man tevreden en gelukkig zit te lachen. Ik meen het! Kijk eens goed naar die foto! Ze heeft zelfs een rode plek op haar wang. Ze hebben voor de verandering WEL de goede soep op de foto staan. Dat dan weer wel.

Maar de relatie die deze twee modellen met elkaar hebben is op zijn zachts gezegd zorgwekkend. Huishoudelijk geweld is simpelweg niet ok! En in plaats van hier aan te werken blijven ze in een eindeloze neerwaartse spiraal zitten. Dag in dag uit, het schijnt dat ze nu zelfs een kind erbij hebben. Ik wil er niet eens aan denken wat voor gruwelpraktijken dat weer opent.
*ahem*
Misschien is het tijd dat ik een nieuwe baan ga zoeken...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten