dinsdag 12 juli 2011

Zomerdroogte

Blitz was de laatste bioscoopfilm die ik de moeite waard vond. De eerstvolgende film die ik graag wil zien is Captain America, maar dat gaat nog wel even duren. Wat kijken jullie me nu allemaal aan? Oh! Harry Potter.... yea, laten we het daar eens over hebben.
Ik ben geen Harry Potter fan. Vind ik de serie slecht? Absoluut niet! Alles behalve dat, maar de boeken en films hebben me nooit zo getrokken. Kan gebeuren toch? Maar de zomer droogte is dan nu helaas bereikt. Niet dat ik dit filmmakers kwalijk kan nemen. Niemand zal met zijn gezonde verstand het proberen op te nemen tegen een Harry Potter film. laat staan de laatste film. Helaas betekend dit wel dat alle andere grote films nog lekker even op zich laten wachten en ik dus zonder films zit.

Dus nee die laatste Harry Potter film boeite me niet zo. Misschien dat ik hem alsnog ga kijken, maar voorlopig richt ik mijn aandacht wel op "A Game of Thrones" Misschien dat ik daar binnenkort wat aandacht aan ga besteden.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten