maandag 4 juli 2011

30 Days of Gaming Day Ten

The angry game


Soms heb je van die games die je gewoon mateloos irriteren. Games die op zich niet slecht zijn, maar gewoon de nare eigenschap hebben om de speler enorm te naaien. Deze games wekken irritatie op en zorgen er uiteindelijk voor dat je kwaad de controller tegen de muur smijt. De game dat mij de meeste controllers gekost heeft is Mario Kart WII

 Mario Kart WII is een redelijke game en vooral de multiplayer mode is erg vermakelijk. Het is echter vaak tijdens de singleplayer mode dat ik me enorm erger aan de game. Mario Kart games zijn zo gemaakt dat spelers die minder goed zijn, een kans maken dankzij de vele wapens die je kan gebruiken. Deze wapens zijn echter ook een ontzettend probleem. In multiplayer staat er weinig op het spel (behalve je trots) maar in singleplayer moet je alle circuits halen om alles vrij te kunnen spelen. Dit wordt je echter enorm moeilijk gemaakt als je vlak voor de finish een blauw schild tegen je aan geknikkerd krijgt. Of als je terwijl je op kop ligt, van de baan gestoten wordt omdat iemand een bullet bill gebruikt. Als dit een of twee keer gebeurt is het niet zo erg. Maar in Mario Kart WII gebeurt dit ALTIJD. Ik heb de game nog steeds niet uitgespeeld omdat ik gewoon te gefrustreerd raak tijdens het spelen. Echt snel zal ik de game ook niet meer oppikken. Controllers zijn duur namelijk.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten