woensdag 1 december 2010

Winterweer

Dus.... Een gevoelstemperatuur van -20 he? Leuk, vooral als je op een zolderkamer slaapt. Gelukkig heb ik er weinig last van. Zelfs met dit weer buiten loop ik nog vrolijk op blote voeten en een t-shirt binnen. Ik ben altijd redelijk resistent tegen het weer geweest. Wat natuurlijk niet betekend dat ik geen extra deken op mijn bed gegooid heb. (en een elektrische)

Het schijnt dat het de komende dagen nog erger gaat worden dus ik ben benieuwd. Zolang de treinen maar gewoon op tijd zijn, iets dat blijkbaar enorm moeilijk is aangezien het elk jaar weer huilen met de pet op is. Maar blijkbaar vertrekken de kou en sneeuw zondag al weer, want we kunnen natuurlijk geen traditionele sneeuw bedekte sinterklaasavond hebben.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten