vrijdag 10 december 2010

Gran Torino Moment

Soms vragen mensen mij of ik alles echt zo serieus neem. Het antwoord daarop is natuurlijk nee. Ik probeer ook gewoon regelmatig wat grappigs hier neer te zetten. Wat echter niet betekend dat er geen dingen zijn waar ik me ontzettend aan erger. Dit soort momenten noem ik dan Gran Torino momenten. Wat is een Gran Torino moment hoor ik je vragen?
DIT! is een Gran Torino moment

En laten we maar meteen beginnen met een typisch Gran Torino moment voor mij.
Mensen die langzaam lopen.
Ok langzaam lopen is het probleem eigenlijk niet. Het zijn de mensen die dit doen en tegelijkertijd ontzettend in de weg staan. Van die mensen die te lui zijn om hun voeten op te tillen en het nodig vinden om met hun traagheid andere mensen op te houden. Nu ik er zo over nadenk gaat het verder dan alleen lopen. Zo heb je van die idioten die het nodig vinden om 80 te rijden waar je 100 mag.
Eigenlijk heb ik dus gewoon een hekel aan trage mensen. Mijn tijd is kostbaar mensen! Ok, dat is dan ook weer een beetje overdreven.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten