donderdag 9 december 2010

Drie ongerelateerde dingen

1. Ik begin warempel een beetje beter te worden in Gran Turismo 5, of het nu door de betere auto's komt of door het oefenen, maar opeens krijg ik het voor elkaar om races te winnen. Online gaat het een stuk moeilijker tenzij ik het tegen een clio op moet nemen in mijn Dodge Viper GTS '99, maar om dat nu een prestatie te noemen...

2. Volgende week krijgt nogal een politieke lading. Op dinsdag naar een raadsvergadering, woensdag een interview houden met een politicus en op donderdag naar het provinciehuis. Het leuke is dat Saxion verwacht dat ik tot 11 uur een les ga volgen in Enschede en dan om exact 12 uur in Zwolle moet staan.

3. Op school hebben ze al weer een kerstboom staan. Deze hebben ze op exact 6 december geplaatst. Het lijkt alsof die dingen elk jaar vroeger komen. We hebben nog wel even te gaan mensen. Als we de kerstdagen uitgaan smeren over een hele maand gaat het speciale toch een beetje verloren.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten