zaterdag 20 november 2010

Gran Turismo 5

Misschien komt het omdat ik gewoon slecht in de spellen ben, maar racing games hebben me dus nooit geboeid. Toch loop ik al de hele week met de gedachte dat Gran Turismo 5 volgende week uitkomt. Ik weet niet wat het is. De meer dan duizend auto's waar je in kan rijden? De track editor die erbij zit? Of misschien komt het wel omdat de game al eeuwen lang in ontwikkeling is. Het is echt niet mijn genre maar ik ben bang dat ik binnenkort weer oude games in ga ruilen om GT5 een kans te geven.
Ach het is eens weer iets anders en in het ergste geval zet ik hem een week later weer op marktplaats, aan kopers zal wel geen gebrek zijn.

3 opmerkingen:

  1. OMG! Ik had hetzelfde met die game, ik wil hem! Waarom weet ik niet :(.

    Kom hier spelen dan op mn 50 inch full-hd xD.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oke, donderdag kom je gamen? Ik ben vrij dan namelijk :P.

    BeantwoordenVerwijderen