dinsdag 21 september 2010

Drie ongerelateerde dingen

Ongerelateerd ding 1:
Het lijkt alsof ik onbewust sadomasochistische trekjes begin te vertonen. Tenminste dat is de enige oorzaak die ik kan bedenken voor de flinke lading verwondingen die ik de laatste tijd oploop. In de afgelopen drie dagen heb ik: een schaafwond bij mijn linker elleboog zitten waarvan ik niet weet waar hij vandaan komt, een dikke blaar op mijn duim bij het schoonmaken van mijn aquarium gekregen, de onderkant van een trolley in mijn oog gehad en mijn hoofd tegen een steunbalk gestoten. Combineer dat met een flinke verkoudheid die me de longen uit mijn lijf laat hoesten en ja, ik weet ook niet wat het is.

Ongerelateerd ding 2:
Herinneren jullie je Shantae nog? Nee natuurlijk niet. Niemand maar dan ook NIEMAND van jullie heeft deze Gameboy Color game gespeeld. Ik wel, sterker nog ik heb twee jaar geleden voor 20 euro de game op Ebay gekocht. Toen ik gisteren even aan het kijken was hoe het met het vervolg van deze game zit, kwam ik erachter dat de game op dit moment voor een dikke 150! Euro in omloop is. Ik heb dus een Gameboy Color game in de kast liggen dat meer waard is dan de meeste nieuwe games. Uiteraard ga ik hem niet meteen verkopen. Ik wil eerst kijken of de prijs nog verder omhoog gaat en mocht ik hem willen verkopen dan zal ik eerst een idioot moeten vinden die bereid is om een flinke smak geld neer te leggen voor een Gameboy Color game.

Ongerelateerd ding 3:
Saxion dwingt me dus een boek te kopen dat vol met opdrachten staat die de meeste andere opleidingen gewoon als reader aanbieden, gelukkig staan er genoeg versies op marktplaats, dus dat wordt vandaag naar de goedkoopste versie zoeken.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten