zaterdag 4 september 2010

Auto aggressie

Ik zal vast niet de enige zijn die in een totaal ander mens veranderd zodra ik in een auto stap. Ik scheld voortdurend en bij het minste geringste smijt ik met de meest erge ziektes naar andere mensen. Maar ik blijf erbij dat dit in veel gevallen terecht is. Ik krijg namelijk de laatste tijd het gevoel dat veel mensen in mijn omgeving vergeten hoe ze moeten rijden. Zo besloot zo'n eikel vanmiddag om midden op een drukke weg zijn bus te keren. Iedereen moest vol op de rem omdat meneer zo dom was geweest om zijn afslag te missen. Dan ga je toch een stukje verder en draai je op een rustiger gebied?! Wat me de laatste tijd ook veel te vaak overkomt zijn mensen die inhalen wanneer dit simpelweg niet mogelijk is. Gisteren kwam een auto mij met volle snelheid tegemoet. Kijk als ik keurig op snelheid rij en op mijn eigen weghelft zit. En TOCH vol op de rem moet omdat ik anders een ongeluk heb, dan is er iets mis of niet? Dit soort idioten verdient geen rijbewijs. En het frustrerende is dat je er weinig aan kan doen, sure ik kan mijn middelvinger opsteken en flink op de claxon rammen, maar daar schiet je ook weinig mee op, niet dat schelden en vloeken veel beter is natuurlijk.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten