dinsdag 29 juni 2010

Zomerdroogte?

De zomer gaat in het algemeen gepaard met een droogte op het gebied van goede games. Dat is op zich helemaal niet zo erg aangezien je dan meer tijd hebt om buiten door te brengen. De games die uitkomen interesseren me niet genoeg om binnen te blijven. Dit had uiteraard heel anders kunnen lopen als Dead Rising 2 en Metroid Other M niet uitgesteld werden. En als Tales of Graces besluit om toch nog in Europa uit te komen, kan het ook nog anders lopen, maar zoals het er nu uit ziet heb ik weinig reden om niet van het mooie weer te genieten.

De enigste games waar ik momenteel mee bezig ben is de door fans vertaalde DS game "Tales of Innocence" en Mega Man Zero Collection. Beide handheld games die je dus ook in de achtertuin kan spelen. Ik snap dus eigenlijk niet dat het zomer seizoen niet drukker is op het gebied van handhelds. Mensen die veel buiten zijn, op de camping zitten etc. Lijkt mij een ideaal moment om een handheld game op de markt te gooien.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten