woensdag 16 juni 2010

Sony's Press Conference

Sony, jullie weten toch wel dat het de bedoeling is jullie games laten zien die ik ALLEEN op de PS3 kan spelen? Games zoals Portal 2, Marvel Vs Capcom 3, Dead Rising 2 etc. Leuke games maar ik heb een goed werkende 360 en PC waar ik deze games waarschijnlijk toch wel op ga spelen. En de magere exclusieve titels die jullie lieten zien halen mij nu niet echt over. Waar is mijn Last Guardian? Waar is de Engelse versie van Tales of Vesperia?

Oh en over Portal gesproken. Gabe! Wat is dit nu? Eerst keihard lopen te verkondigen dat games ontwikkelen voor de PS3 een verspilling van tijd is en nu vrolijk lopen te beweren dat Portal 2 op de PS3 de beste versie gaat worden? Schei toch uit man! Hoeveel Kentucky Fried Chicken Double Downs hebben ze hem hier voor betaald?

Sony viel daarnaast ook in dezelfde valkuil als Microsoft door een eeuwigheid over Motion controls en 3D te lullen. En in tegenstelling tot Nintendo ben ik by Sony zo'n lullig brilletje nodig. Pfft
Maar gelukkig hadden ze met Twisted Metal wel een goede afsluiter en mede daarom zijn ze toch nog iets beter dan Microsoft geweest. Een tweede plek deze E3 dus.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten