dinsdag 15 juni 2010

Nintendo's E3 Press Conference

Ik ga er geen doekjes om winden. Ik ben een grote Nintendo fan.
De press conference van Nintendo was er dan ook een waar ik het meeste naar uit keek.

Zelda? Cell shaded graphics? Maar toch een volwassen look? AWESOME! Dit is de ideale weg. Zowel de Wind Waker, als de Twilight Princess fans moeten hier tevreden mee zijn. De Wii motion plus lijkt me ook een geweldige toevoeging aan de game. De presentatie deed de controls naar mijn mening geen eer aan. Het leek erg klungelig te werken , maar dat lag aan de apparatuur, niet aan de game.All in all zag Zelda The Skyward Sword er GEWELDIG uit! En is het zeker een game waar ik ontzettend naar uit kijk!

Maar Nintendo had nog meer. Meer Mario sport games bijvoorbeeld…. Yea… Die skip ik dan weer wel. Meer informatie over de nieuwe Golden Sun game. Iets wat me eerlijk gezegd ook weinig boeide. De GBA spellen hebben me nooit zo getrokken. Maar het is leuk voor de duizenden fans van de serie. Net zoals de nieuwe Goldeneye game.

Epic Mickey ziet er epic uit! Erg interessant en uniek. Ook deze game ga ik in de gaten houden.

En toen kwam Nintendo ook nog eens met een nieuwe Kirby game! I LOVE Kirby en ook dit zag er weer geweldig uit! En het werd verdomme ook wel weer eens tijd dat die roze ballon een nieuwe Console game kreeg!

Het was me al langer bekend dat de Dragon Quest 9 awesome is, maar het blijft fijn om te horen dat de game er aankomt.

Metroid Other M ziet er ook elke keer weer beter uit. Een combinatie van 2d en 3d gameplay, kan ik die game gewoon niet NU al spelen? Pretty please Nintendo? Ook interessant dat Retro studio’s dit keer niet achter het roer staat maar Team Ninja. Retro gaat de Donkey Kong Country serie nieuw leven in blazen! En ook dat ziet er awesome uit! (damn gebruik dat woord wel vaak deze keer, maar sorry het is gewoon het eerste wat me te binnen schiet bij al dit Nintendo geweld)

De Nintendo 3DS ziet er ook awesome uit en de lijst van First Party games in zeer indrukwekkend.
http://ngamer.nl/star-fox-animal-crossing-en-mario-kart-naar-3ds.html

En ja dat is EINDELIJK weer een Kid Icarus game! En By the Gods (snap je hem?) Dit ziet er geweldig uit!
En je bent niet eens een bril nodig om het 3D beeld te kunnen zien. ZEER indrukwekkend Nintendo!
Ik sla de DSI mooi over en koop dit ding op de dag dat hij uit uitkomt!

Nintendo jullie E3 show heeft me weggeblazen. Simpelweg AWESOME (Daar heb je dat woord weer)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten